Direktlänk till inlägg 20 november 2013

Huvudsatser och bisatser, jippie!

Av Julia - 20 november 2013 10:16

 

Visst ser man hur kul jag har? I know. Svenska i en kvart till. Suuuuuuck, känns som att jag kommer dö. Och ändå har jag sovit och kommit till skolan i god tid.. Teorier? Att jag inte är van med att sova och komma i tid... Hehe.

Såå, vad jag jag sysslat med denna lektion?
 Lyssna på Story of my life - One Direction, gått till konsthallen och skrivit meningar.


 

Be safe, stay happy.


#skolan #svenska #storyofmylife #onedirection #svenskatimmar

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 4 januari 2014 13:58

Hur har ditt 2013 varit? Hyfsat bra I guess.     Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.   Blev du kär i år? Ja.   Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 29 November.   Vad är din största framgång 2013? ...

Av Julia - 24 december 2013 13:41


Nu är det jul ^.^ Om en halvtimme-timme kommer pappa och hämtar mig. Vi ska till min faster och fira jul.   Synd att det är regn och oväder isället för snö, blir inte riktigt julkänslan. Menmen!   Nu måste jag få på mig strumpor och tröja, go...

Av Julia - 18 december 2013 23:29


Spelat LoL med pojkvännen och hans vän, gick inte så dåligt faktiskt! Typ första gången jag spelar Annie, hehe.     ...

Av Julia - 17 december 2013 08:17


Här är alla julklappar jag fått hittils ^^   • Snökula "GOD JUL Julia" av Amada • Mössa av Emmy • "Julgranskula" i form av en glass av Laura • Hand Art Tattoo Pens av Maggan • Armband med döskallar av Laura &bu...

Av Julia - 13 december 2013 11:49


Idag är det Lucia! Det blir konsert i skolan idag vid 2, sen är det lussefika. Just nu har vi estetisk kommunikation men vi har lite svårt att göra saker när halva klassen är borta. Men nu avbröt läraren lektionen och vi ska gå och äta, det ska vara ...

Ovido - Quiz & Flashcards