Direktlänk till inlägg 10 november 2013

HM & DS Skövdeshopping

Av Julia - 10 november 2013 17:55

Det har vart en bra helg. Vi åkte till Skövde som sagt, och var framme runt halv 3. Vi åt mat som vi beställt från pizzerian tvärs över gatan (bokstavligen) och sen hälsade jag på mitt gamla behandlingshem en stund, riktigt skönt. Tog en kaffe och pratade. Väl tillbaks hos min farbror (som vi va hos) så hade vi frågetävling, och mitt i allt kom en kusin som vart i Afghanistan. Riktigt trevligt. När frågesporten var över så kollade vi på Så Mycket Bättre med Ken Ring som värd.

Tillslut blev det dags att sova, efter lite småprat och vin.


Idag vaknade jag förvånansvärt tidigt, åt frukost och sen var det dags att dra iväg. Hela "gänget" drog iväg först Till Elins Esplanad och sen till Dollar Store. Köpte en del grejjer, trots min smått för tillfället svåra ekonomi. Men köpte bara saker jag behövde eller hade användning för, så det blev bra, la kanske runt 400-500 spänn totalt på allt. Åkte till Team Sportia och köpte ettpar byxor också som var på rea.


 

Några av sakerna jag köpte. :)

Byxor ~ Team Sportia 199:-

Lurviga strumpor ~ DollarStore 10:-

Randiga lurviga strumpor ~ DollarStore 10:-

Randiga vantar ~ DollarStore 10:-

Randiga strumpor ~ DollarStore 10:-

Extra tuggummi ~ DollarStore 10:-

Ansiktsmasker (3st) ~ DollarStore 10:- st.

Sminkbortttagning ~ H&M 49:-

Trosor ~ H&M 49:-

BH ~ H&M (min faster köpte den till mig som present!)

Förutom detta köpte jag bl.a schampoo (900ml 20:-), bomullsrondlar (2 för 10:-), skärbrädor (3-pack 30:-), såsslev (20:-) och kattmat (2 burkar för 10:-).


Helt nöjd med mitt inköp!


Sen bärde det av hemmåt, åt lite på vägen. Nu ska jag sitta och mysa lite framför serier med vin och popcorn.


 

Linne - GinaTricot

Byxor - Team Sportia

Strumpor - DollarStore


#mindag #söndag #outfit #helg #pikachu #DollarStore #HM #Skövde #Elinsesplanad #shopping #present #teamsportia #billigt #hiss #bradag #hemma


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 4 januari 2014 13:58

Hur har ditt 2013 varit? Hyfsat bra I guess.     Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.   Blev du kär i år? Ja.   Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 29 November.   Vad är din största framgång 2013? ...

Av Julia - 24 december 2013 13:41


Nu är det jul ^.^ Om en halvtimme-timme kommer pappa och hämtar mig. Vi ska till min faster och fira jul.   Synd att det är regn och oväder isället för snö, blir inte riktigt julkänslan. Menmen!   Nu måste jag få på mig strumpor och tröja, go...

Av Julia - 18 december 2013 23:29


Spelat LoL med pojkvännen och hans vän, gick inte så dåligt faktiskt! Typ första gången jag spelar Annie, hehe.     ...

Av Julia - 17 december 2013 08:17


Här är alla julklappar jag fått hittils ^^   • Snökula "GOD JUL Julia" av Amada • Mössa av Emmy • "Julgranskula" i form av en glass av Laura • Hand Art Tattoo Pens av Maggan • Armband med döskallar av Laura &bu...

Av Julia - 13 december 2013 11:49


Idag är det Lucia! Det blir konsert i skolan idag vid 2, sen är det lussefika. Just nu har vi estetisk kommunikation men vi har lite svårt att göra saker när halva klassen är borta. Men nu avbröt läraren lektionen och vi ska gå och äta, det ska vara ...

Skapa flashcards